Nästa pysselprojekt med tema Fika och Guld

Ja, jag har funderat och funderat på vad mitt nästa pysselprojekt ska bli, och har äntligen kommit på flera som jag vill genomföra. Men imorgon blir det ett av dessa som ska genomföras!
 
Jag vill försöka göra enkla projekt som inte kostar så mycket pengar. Jag är student och har inte alls möjlighet till att köpa så mycket pysselsaker. Jag har i och för sig väldigt mycket pyssel sedan innan men man hittar alltid nya saker man vill göra och ha såklart.
 
Ett enkelt och billigt pyssel är faktiskt att gjuta betongsaker. För några veckor sedan gjorde jag några värmeljusstakar. Jag tror jag köpte en hel betongpåse (25 kg) för 50-55 kr och det kommer räcka till vääldigt många betong gjutningar. Formar byggde jag av kartonger som jag hade hemma. Nedan finns bild på en av mina betonggjutningar. 
 
Imorgon blir nästa projekt av och då får ni se en bild på resultatet :)
Ledtråd: Fika och Guld  
 

Hoppas ni har en bra helg! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: